Kako odabrati prave ključne reči u SEO optimizaciji

 

 

 

Nekada je bilo dovoljno izabrati prave ključne reči koje opisuju vašu stranicu, upisati ih u metatag "ključne reči" i vaš sajt bi provereno bio dobro rangiran. Kako se broj sajtova na web-u povećavao, kriterijumi su se menjali. Sada je važnost ključnih reči, zamenjen ključnim frazama od po 2-3 reči.

 

Ukoliko je Vaš sajt o nakitu, umesto ključnih reči "nakit" i "ogrlice", mnogo bi korisnije bilo koristiti: "izrada nakita", "jeftin nakit", "ručno rađen nakit" itd. Stavite se u ulogu korisnika i razmislite šta biste vi upisali kao pretragu da vas ta tema zanima. Razmislite o ključnim rečima tj. frazama koje će najbolje opisati Vaše proizvode i usluge i sadžaj Vašeg sajta.

 

Prilikom korišćenja ovakvih fraza, možda ćete dobiti manje klikova, ali će posetioci Vašeg sajta biti ljudi koji su zaista zainteresovani za ono što Vi imate da ponudite.

 

 

 

Novo na sajtu