Ključne reči i SEO optimizacija - tutorial (uputstvo)

Home | Nazad | Ključne reči i SEO optimizacija - tutorial (uputstvo)

Ključne reči i SEO optimizacija - tutorial (uputstvo)

 

Ključne reči su reči, fraze koje najbolje opisuju vaše proizvode, usluge, delatnost... Kada birate ključne reči na kojima ćete graditi Vašu SEO optimizaciju imajte u vidu da Vaši posetioci nisu "ljudi iz strke". Izbegavajte usko stručne izraze koje će razumeti samo Vaše kolege - konkurencija, sto vise koristite reči i izraze koje koriste Vaši klijenti.

Najbolje ključne reči su one koje Vaš budući kljent ukuca u google kada traži Vaš proizvod, uslugu... Vi najbolje znate šta će posetioci ukucati u Google zato nam je pri odabiru ključnih reči neophodna Vaša pomoć.

Veoma je važno ključne reči korisiti u tekstovima, naslovima, SEO tagovima na stranici...

Npr. izdajete apartman u Sutomoru, vaše ključne reči bi trebalo da sadrže sledeće: Sutomore, letovanje u Sutomoru, odmoru u apartmanu, jeftino letovanje u Sutomoru, cene apartmana Sutomoru... Sve ove reči i fraze morate koristiti kada pišete Vaše tekstove, tagove, alt-ove slika... Sve to treba napisati kao lep, čitljiv, originalan tekst.

 

Ključne reči i SEO optimizacija - tutorial (uputstvo)

 

Ključne reči - koliko ključnih reči upisati po jednoj web stranici?

Bez pravih ključnih reči - raspoređenih na pravim mestima u stranici, SEO optimizacija će biti loša i sigurno neće dati željene rezultate.

Količina ključnih reči po jednoj internet stranici se bavi odnosom upisanih ključnih reči u odnosu na ukupan broj indeksiranih reči na Vašoj stranici. Na primer, imate stranicu od 100 reči, preporučeni procenat je npr. 1% ključnih reči znači da svaka 100 reč može biti ključna reči.

 

Kakve veze ima količina ključnih reči sa SEO optimizacijom?

Ukoliko pravilno koristite ključne reči to će Vam Vam obezbediti bolje rangiranje na Googlu - pretraživačima i dobru SEO optimizaciju. Ukoliko upišete previše ili premalo klučnih reči vaš sajt će biti slabije rangiran.
Preporučena količina ključnih reči nije ista kod svih pretraživača. Google preporučuje 1-2% ključnih reči po stranici dok Yahoo preporučuje do 3%. U principu, nećete pogrešiti ako se držite oko 2%.

VAŽNO: Nemojte računati koliko ključnih reči imate na stranici, dovoljno je da dok pišete svoje tekstove upisujete ključne riječi gde god mislite da je to potrebno. Nemojte preterivati sa ključnim rečima ipak Vaš sajt postoji zbog Vaših klijenata a ne zbog Googla.

 

 

INTERESUJE VAS CENA SAJTA??

Popunite što detaljnije upitnik i odgovorićemo Vam u najkraćem mogućem roku.